GAGers! do you like it when a girl wears black eye shadow?

GAGers! do you like it when a girl wears black eyeshadow... i normally pair it with nude peach lips... so yay or nay?

i375.photobucket.com/.../eyeshadow_black.jpg

0|0
1621

Most Helpful Girl

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Guys Said 21

What Girls Said 15

  • it's ok but maybe less is more

    0|0
    0|0
  • Nay. Black is such a harsh color. It's so difficult for me to appreciate it as an eye shadow, since it only makes you look like a panda. I prefer more neutral/natural colors, like brown.

    1|1
    2|0
    • i mostly use light brown eyeshadow close to my skin tone but i very recently tried black one

  • i like it a lot. but personally, peach doesn't show up as much on my skin. so i like lavender/purple instead. and a more shimmery black. i think really dark eye makeup is awesome. but can go wrong so fast lmao

    1.bp.blogspot.com/.../purple_eyeshadow_maryam.jpg

    0|0
    0|0
  • I think it looks pretty but I'm not really into make up :/

    0|1
    0|0
  • nice question, and i pair it with the exact same thing!
    my profile pic actually has that look, but gets lighter near the brows.
    BUT... this isn't a look i go out with much. only when I'm feeling very... 'dark' lol ;P

    0|0
    0|0
  • I love the smokey eye but generally I hate seeing black eye shadow because most girls looks like they came back from the dead, you can't see their eyes, or they don't wear something else to compliment it correctly. If it is worn in a way that is appealing and not scary then I love it lol

    0|0
    0|0
  • I love wearing pastel makeup, it matches my personality :) img.loveitsomuch.com/.../...%20lipgloss-f18217.jpg

    0|0
    0|0
  • AMAZING! ;) I wear it occasionally too. Except with some light color like this :
    media-cache-ec0.pinimg.com/.../...85b994bcec92.jpg

    smokey eyes rock!

    0|0
    0|0
  • Nay. At least, nay for me. Don't remind me of my past mistakes. I used to wear that shit when I was 15-16. I kind of looked like a racoon.

    0|0
    0|0
    • loool emo/goth phase hahah.. nope no worries it doesn't has anything to do with that

  • It looks cute when you have a fancy occasion going on but not for everyday wear

    0|0
    0|0
  • Show more from Girls
    5

Recommended myTakes

Loading...