Does anyone else look in the mirror and sometimes think "damn, I'm kinda ugly"?

I'm a pretty average looking dude but I don't think I look that bad as far as looks go. But sometimes I catch myself in the mirror and I'm like "damn that dude is kinda ugly".

Or it happens when I see myself in a video or a photo. Sometimes it's a little shocking because I don't generally see myself as an "ugly" person. Does this happen to anyone else?
  • Yeah it happens sometimes
    Vote A
  • Yes, it happens ALL the time
    Vote B
  • Nah, I'm pretty confident in my looks
    Vote C
  • No, but it's happened once or twice in the past
    Vote D
Select age and gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy

0|0
11

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Girls Said 1

  • No, but sometimes I'll think" Damn bitch, you look like shit today" 😂

    0|0
    0|0

What Guys Said 1

  • Yes, I look smoking hot in the mirror but when I use the front camera, I look like a white beaten up shrek

    0|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...