Do you have a belly? What kind of belly do you have?

I want this to be a question every GAGer answers !

Which of these do you have (THIS IS THE POLL), AND which one of these do you find attractive on the opposite gender (THIS IS IN YOUR ANSWER) ?be honest !

***THIS IS ASSUMING IN THE RELAXED STATE... NO SUCKING IN OR FLEXING***
  • A defined six pack
    Vote A
  • A flat stomache
    Vote B
  • A slight belly
    Vote C
  • A visible belly
    Vote D
  • A beer belly
    Vote E
Select age and gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
answer the second part of the question too, which one of these do you find attractive on the opposite gender
so it seems most guys "C" and after are out of luck when it comes to attracting women

0|0
1612

Most Helpful Girl

  • Me: flat except for just after a major meal. (Thanksgiving, lol.)

    Attracted to: flat except for just after a major meal.

    1|0
    0|0
    • hahaha! I know what you mean girl! and then you get food choma! :P

    • It's the one time of the year I absolutely make sure I'm not wearing clothing that hugs, lol. I like a nice chunky sweater and a nap after an unbelievable meal like the one my fam and I pull together.

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Girls Said 15

  • I have a slight belly when I sit lol its not completely flat when I stand either but I'm currently working on this and for what I find attractive on guys..i LOVE bigger guys like chubba guys lol so I like the 'gut' look :)

    0|0
    0|0
  • I don't have a belly that sticks out like a lot of girls who are small with the little lumps. I just have fat around the middle that's kinda even if that makes sense. A six pack is Super sexy but I don't mind if a guy has a little belly just not a beer belly

    0|0
    0|0
  • I'm flat and do NOT find it attractive when a guy has a beer belly. If they do,I move on to the next guy.

    0|0
    2|0
    • what about slight belly?

  • I have a pretty visible belly, but it's soft, not round and firm like a beer belly.

    I don't find beer bellies OR insanely muscular abs attractive, but other than that, I like 'em all.

    1|0
    0|0
  • I've got a flat stomach, and I prefer a flat or toned stomach on guys, though I'm not too hard and fast on that. I don't mind a little something.

    0|0
    0|0
  • It varies if I drink water/some other fluid or not. That area is weird because I do have a bit of a belly but you can still see my ribs and hip bones.

    1|0
    0|0
  • I have a flat stomach...but ONLY from eating right.

    0|0
    0|0
    • I don't prefer 6 packs..I actually prefer a slight belly on my man..and yay! he has one! =D

  • I have a little belly when I sit but when I stand up it's flat, and I could be attracted to any of the options but mostly B

    0|0
    0|0
  • I have a flat stomache and I could be attracted to a, b and c, although a/b would be more perfect ofcourse (:

    0|0
    0|0
  • I have a flat stomach due to athletics (ok only running). And though I swoon over six packs, I wouldn't turn away a guy with a slight belly.

    0|0
    0|0
  • Show more from Girls
    5

What Guys Said 12

  • I'm C, which is also what I find attractive in the opposite gender. B and D are okay too.

    2|0
    0|0
  • I have like a six pack, but I have my fair share of chub around the love handles so its more of a four pack. :P So I voted "A slight belly".

    1|0
    0|0
    • @update well that just ruins my day. Guess I'll have to go gay cause I obviously can't attract a woman with my chub! :P

  • Quite flat, I don't really have a belly hanging out even relaxed

    0|0
    0|0
  • I would say mines like between C and D, but closer to D maybe, lol. I'm not fat by any means tho...

    0|0
    0|0
  • mines like con-caved at the moment. I need to gain some weight

    0|0
    0|0
  • I don't have a "Defined six pack" but you can see it a bit... so I'm kinda a mix of A and B :/

    0|0
    0|0
  • I got a slight belly and I'm cool with options 1 through 4.

    0|0
    0|0
  • I'm just a little bit pregnant.

    3|0
    0|1
  • c or d varies a lot

    1|0
    0|0
  • A slight belly

    0|0
    0|0
  • Show more from Guys
    2

Recommended myTakes

Loading...