Would you eat a chocolate bar with Jack Daniels flavor?

Would you eat a chocolate bar with Jack Daniels flavor??


0|0
1217

Most Helpful Girl

  • Haha yeah! That sounds cool!

    0|2
    0|0

Most Helpful Guy

  • I guess it be worth a try , have no idea if I'd like it or not

    0|1
    0|0

Have an opinion?

What Girls Said 11

  • Ooh, that sounds good <3

    0|1
    0|0
  • Been there... done that.

    0|1
    0|0
  • Sure why not? Drop a few squares into steamed milk - sounds like a mug of hot chocolate to me.

    0|1
    0|0
  • No, gross

    1|0
    0|1
  • I'll try it.

    0|1
    0|0
    • I don't think it would make you drunk lol but I don't know how Tennessee Whiskey would taste

  • Nah I hate jack
    I'll stick with toffee in my chocolate 😆

    0|1
    0|0
  • I'd try it haha

    0|1
    0|0
  • Nice combo, I would definitely try it.

    0|1
    0|0
  • I'd try it. Not sure I'd like it.

    0|1
    0|0
    • I prefer fruit fillings in my chocolate. I have a friend on FB who makes beer-flavored chocolate. Fortunately she's in Ireland so I don't have to taste her weird concoctions.

  • Nah, I don't think I'd like it bc I don't drink.

    0|0
    0|0
  • I'll try it 👌

    0|0
    0|0

What Guys Said 16

  • My life is over. Hook me up to life support. My favorite alcohol with chocolate. I'm dead 💀💀💀

    0|1
    0|0
  • I would if they don't charge too much for it.

    0|1
    0|0
  • possibly

    0|1
    0|0
  • In a heartbeat

    0|1
    0|0
  • Yeah, I'd eat that. Even though Jack Daniels tastes like liquid ragweed.

    0|1
    0|0
  • would it be non-alcoholic? there is a version of it and tastes like shit

    0|1
    0|0
  • Most likely not as I'm not a fan of the taste of alcohol.

    0|1
    0|0
  • That sounds amazing

    0|1
    0|0
  • Oh my god. These are the best things ever!

    0|1
    0|0
  • Yes.

    0|1
    0|0
  • Jack Daniels is garbage I hate that shit.

    0|0
    0|0
  • Maybe

    0|0
    0|0
  • You gotta try it!

    0|1
    0|0
  • meh... would give it a try but I prefer normal chocolate

    0|0
    0|0
  • No thank

    0|0
    0|0
  • since you can't get me drunk enough to drink that shyt, I see that as a ruining waste of chocolate!

    0|0
    0|0
Loading...