What kind of service did you receive the last time you went out to eat?

What kind of service did you receive the last time you went out to eat?
Updates:
And what did you eat?

0|2
814

Most Helpful Girl

  • It was good as always. I took my client out for brunch. It's my go to place and I know the staff (so that's always a plus) lol

    Coffee (of course), I also had a blueberry muffin and my client had a coffee aswell and a ham, cheese, tomato croissant

    1|0
    0|0

Most Helpful Guy

  • My wife and I went to an upscale Italian restaurant for Mother's Day. We had all the Lasagna and Gnocchi, which was pretty good. The waitress was nice, but the only thing she screwed up was bringing the main course before the salads.

    1|0
    0|0

Recommended Questions

Have an opinion?

What Girls & Guys Said

713
  • I went out to eat at Denny's well my cousins coffee was cold
    she had to get a new cup and the fruit that i got that was part
    of my meal the cantaloupe wasn't ripe. As far as for the rest
    of the meal it was pretty good.

    1|0
    0|0
  • I had Mexican last night and it was good. It was a small little restaurant, the food was good, service was quick and I had a chill time. You?

    1|0
    0|0
    • Nicee I went to a pizzeria and I had good service too hahahah

    • Show All
    • Cuz good food doesn't get 2 ur table with bad service! Being random lol

    • Lmao hahha okay

  • nice service, didn't seem like she cared though, and food was meh

    1|0
    0|0
  • I believe I went to bdubs, I had medium boneless wings that were medium in hotness and size. The service was alright since it was half off for university students and our entire university was there.

    1|0
    0|0
  • the service was really great ate at black angus waiter was very kind and attentive.

    1|0
    0|0
  • Went to Cafe Coffee Day. Received fine service. Nothing that I'd complain about

    1|0
    0|0
  • serving properly and asking for anything morecfor dinner

    1|0
    0|0
  • It was nice... went to Mc Donald's and ate burger combo😋😋

    1|0
    0|0
  • It was fine. I usually don't have time to complain or argue with anyone. I'm a laid back kinda guy.

    1|0
    0|0
  • Prompt an friendly cuz my order was a replacement for last time they made mistake

    1|0
    0|0
  • service was alright.. food was shit though

    1|0
    0|0
  • it was okay
    Bbq Chicken Burrito

    1|0
    0|0
  • The waitress was nice. I ate at a grill restaurant

    1|0
    0|0
  • Pretty good service.

    1|0
    0|0
  • Good food - Noodles and good service as well.

    1|0
    0|0
  • A really good service

    1|0
    0|0
  • good. :)

    1|0
    0|0
  • I don't remember

    1|0
    0|0
  • I usually don't go out to eat.

    1|0
    0|0
  • went to Richard's, had fish. it was good.

    1|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...