Do you like garlic?

Do you like garlic?
I don’t mean in raw form I mean any form like garlic bread etc..

0|2
2546

Most Helpful Guys

  • Love it, but it’s just taboo to eat at any lunch in a weekday lol. Unless you have some of those triple X mints.

    1|0
    0|0
    • Not good to eat on a date either unless both are eating it 😜

    • Show All
    • I’m not sure if I’m going yet 😂 still deciding got tomorow to think lol
      I’ll let you know what happens 😝

    • Alright there’s making him earn it and then leaving him hanging! 24 hours notice at least jeeeeeez 🙈

  • Where do you come up with these questions, Princess Pie?

    1|0
    0|0
    • I ate some lol

    • I OFTEN use garlic as it's own food when I cook. Most of the time, it's used as a spice, but with certain dishes like braises, it's great when left whole.

Most Helpful Girls

  • If there’s no garlic in my house, we go out to eat.

    2|2
    0|0
  • I don't like it, I LOVE IT, garlic scent is my favorite scent

    1|0
    0|0

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Guys Said 44

What Girls Said 23

  • Yes very much, plus lots of health benefits from eating it as well in various forms

    1|0
    0|0
  • I only like garlic in garlic bread or garlic sauce! ^u^

    1|0
    0|0
  • I do! Garlic is one of my most used ingredients when I cook.

    1|0
    0|0
  • I despise it. I refuse to eat anything that contains garlic.

    0|0
    0|0
  • Yes, yes & yes!

    1|0
    0|0
  • Love it

    1|0
    0|0
  • Sometimes, but it can easily be too much

    1|0
    0|0
  • Yup , who doesn’t

    1|0
    0|0
  • garlic bread is love, garlic bread is life.

    1|0
    0|0
  • Yes I do

    1|0
    0|0
  • I put it in everything I cook

    1|0
    0|0
  • Definitely

    1|0
    0|0
  • Yeah, I guess.

    1|0
    0|0
  • I love it.

    1|0
    0|0
  • I love garlic!

    1|0
    0|0
  • Yes very much. Plus it has health benefits

    1|0
    0|0
  • I like the flavor on chips and ONLY chips.

    0|0
    0|0
  • Yes.

    0|0
    0|0
  • No... It kills my craving for human blood.

    0|0
    0|0
  • Love it

    0|0
    0|0
  • Nope but I like garlic bread tho

    0|0
    0|0
  • Yeah it enhances most things

    0|0
    0|0
  • Love it!!! I love this honey garlic chicken recipe I make

    1|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...