Gagers, Do you smoke?

  • Yes
    Vote A
  • No
    Vote B
Select a gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy

0|0
3528

Most Helpful Girl

  • I'll never smoke.

    0|0
    0|0

Most Helpful Guy

Have an opinion?

What Girls Said 34

  • No cigarettes no drugs no Alcohol πŸ™…πŸ»

    0|6
    1|0
  • Nope. Never have, never will.

    0|3
    0|0
  • No I don't. I've tried it several times and it's definitely just not for me. The whole time I kept thinking of what I was doing to my body and it disgusted me.

    0|1
    0|0
  • no thank-you, no cancer sticks for me.

    0|1
    0|0
  • no i don't

    0|1
    0|0
  • I do not smoke.

    0|1
    0|0
  • Nope. I used to smoke menthol cigarettes for over year but just quit it this summer and honestly it was the easiest thing I ever gave up. Not missing or craving those cancer sticks at all :P

    0|1
    0|0
  • Yes. I smoke losers in Mario Kart!

    0|2
    0|0
  • Gross. No.

    0|2
    0|0
  • Nope. I'm surprised by the amount who don't.

    1|1
    0|0
  • Not anymore. I did for about 3 months in 2011. Though I stopped. I was at a really low point in my life at the time. :(

    0|0
    0|0
  • I don't smoke. It never appealed to me. And my boyfriend would possibly break up with me if I did because his father died of lung cancer. And I don't think he would want to go down that road.

    0|0
    0|0
  • No, I don't πŸ™…πŸ½ Smoking is gross 🚬 And I'm not going to willingly put myself at risk of getting cancer 😷😷😷 It's also a dealbreaker for me if a guy smokes πŸ˜”πŸ˜ž

    0|1
    0|0
  • I've tried it before but it's not something I'm interested in picking up as a habit.

    0|0
    0|0
  • Never have, never will.

    0|1
    0|0
  • No I don't. Deal breaker

    0|1
    0|0
  • No I dont smoke. It is bad for your health and not only that but it is disgusting to smell the cigarrete odor that gets to u when you are around smokers. THe smell gets in ur body and clothes and their smel on their mouth is terrible. Gross to kiss a guy who smoke.

    0|0
    0|0
  • Smoke what?πŸ‡―πŸ‡²

    0|0
    0|0
  • Smoke what..

    2|0
    0|0
    • Finally a stoner girl, I felt so alone!

    • Do you smoke cigarettes?

    • No thanks. I stopped smoking cigarettes when I found out I was pregnant and I would never start again.
      I smoke weed though because it helps with my eating disorder.

  • Yep I do. Started at age 13 and smoked till I was 26 then stopped for 8 years and now been smoking again for the last year. I will quit again one day , but when I am ready.

    1|0
    0|1
  • No I don't. Not interested and I think it's gross.

    0|0
    0|0
  • Never have and never will.

    0|1
    0|0
  • no
    ///////

    0|1
    0|0
  • Never have and never will, though Paris is the city of smokers, I might be a passive smoker without knowing it. -_-

    0|0
    0|0
  • No and I never will.

    One of my friends smokes really heavily and after living with her this year, it's put me off more than ever, the amount of money she spends is insane.

    Doesn't bother me if other people smoke it's just not for me.

    0|0
    0|0
  • No, I don't smoke. Seeing the poll votes, makes me glad to see that more people make a better choice of not smoking.

    0|0
    0|0
  • No. I don't. Tried it once in 6th grade tho.

    0|0
    0|0
  • Yes I have. But now I stopped! :)

    0|0
    0|0
  • No i can't stand the smell either.

    0|0
    0|0
  • Vote C = "occasionally" = the last time was like six weeks ago.

    0|0
    0|0
  • More from Girls
    4

What Guys Said 27

  • Yeah, I've been smoking since I was 16. I should really quit.

    0|0
    0|0
  • Only that medical, player...
    stonerschematics.com/.../...everyday-Chappelle.gif
    Stop hatin', it's a prescription😜

    1|2
    0|0
  • Cigarettes? No.

    Reefer? Yes.

    1|0
    0|1
  • Fitness and smoking don't go to well together!
    Tobacco is absolutely disgusting

    1|1
    0|0
    • I saw 2 guys leave the gym the other day just to light up in their car. I was like wth?

    • @BelleGirl21 lol smh. I knew a guy that claimed to be in fitness but smoked to " ease his appetite" LOL

  • i used to. don't anymore

    0|0
    0|0
  • Vote 'A' - YES

    0|0
    0|0
  • No I don't smoke. Do you?

    0|0
    0|0
  • Only on new years... i have one cigar and champagne to ring in the new year. Throughout the rest of the year, notta a chance.

    0|1
    0|0
  • No. Hate that habit.
    Doesn't bring anything relevant, only disadvantages.

    Better to eat gum all day.

    0|1
    0|0
  • Nope, never, it's not healthy.

    0|0
    0|0
  • I've never smoked cigarettes. I used to smoke weed, but I haven't for years. I also gave up drinking for a few months now.

    0|1
    0|0
  • I've never smoked anything ever.

    0|0
    0|0
  • smoking is disgusting

    0|0
    0|0
  • I don't and never will. Its disgusting!

    0|0
    0|0
  • I smoke from a chocolate cuban cigar.

    0|0
    0|0
  • nope, tastes awful, is expensive, unhealthy... don't see why anyone would wanna do it

    0|0
    0|0
  • Smoke rabies for em gains

    0|0
    0|0
  • no, nothing against it, it isn't me though

    0|0
    0|0
  • No I do not.

    Please don't judge me.

    0|0
    0|0
  • no fuk that

    0|0
    0|0
  • Nope, I don't care for it and I'm allergic to cigarette smoke.

    0|0
    0|0
  • Not a smoker

    0|0
    0|0
  • No I quit.

    0|0
    0|0
  • honestly I hate smokers

    0|0
    0|0
  • Hell no, anyone who does needs to be in a concentration camp

    0|0
    1|0
  • Heck yes I smoke and have for 35 + years. Had extensive physical 2 years ago and Dr said he couldn't believe I had smoked that long with how clear my lungs were. Go figure

    0|0
    0|0
  • No. I used to smoke weed here and there, plus the occasional cigar, hookah, and even cigarettes. But I don't do any of that anymore. Cigarettes taste like pollution to me, I wish I'd never even had one. Still, I have to admit, I enjoyed the hookah and the cigars. I don't know. It's unhealthy and I'm living just fine without it. I could see myself maybe having a cigar again someday, but other than that, I think I'm pretty much done.

    0|0
    0|0
Loading...