What was your goal today, did you achieve it?


0|0

Most Helpful Guy

  • My goal today was to catch the squirrel family that has been living in my attic. And no. I failed terribly. Squirrels are a lot smarter than I gave them credit for. He's, or she's, chilling up there right now. -.-; Saw it, too. it wa son the roof. The fucker came all the way down to the edge of the roof to stare right into my eyes. Like "What bitch? What?" Damn squirrel. I just hope they don't have babies in my walls, because they'll be a lot harder to get rid of. But. It's trapped up there, now. Got rid of all the exits. Put a live trap up there. Maybe I'll succeed tomorrow.

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • It was going to bed earlier and I didn't achieve it lol

    1|0
    0|0

What Guys Said 14

  • Bought my bus ticket, got a haircut, packed my older camera to try selling another day.
    Successful day I say.

    1|0
    0|0
  • I tried out a new recipie for an alcoholic chocolate orange gaeau and failed. Waaay too much Cointreau, eating a slice made me a little drunk.

    1|0
    0|0
  • My goal today was to do part of my final exam section 3 training regime and essay, get some cigars and go look at a classic car I plan on buying aannnddd I did all 3.

    1|0
    0|0
  • Go buy a book (The China Study)
    Go buy ammo (.45 acp)
    Go buy a smoothie (island green health whatever thing)
    Go buy gas (87 standard fuel)
    Masturbate to a photo of a ribeye (took about 13 seconds)

    1|0
    0|0
  • I found what I am going to do my school project on. I feel so satisfied I'm getting so lit tonight! !!

    1|0
    0|0
  • Is to sleep
    And not yet!

    1|0
    0|0
  • I was happy, so yes, I did.

    2|0
    0|0
  • Get up feom bed and I didn't achieve it lol

    What? Its the weekend can u blame me?

    1|1
    0|0
  • Yeah I did record my video.

    1|0
    0|0
  • I was forced to do something I didn't want to do becase I wasn't feeling well

    1|0
    0|0
  • My goal was to not die.

    So far its working out.

    1|0
    0|0
  • I tried to, but it was offside, jajajaja

    1|0
    0|0
  • My goal was to watch tv all freakin day long and do absolutely nothing. It was tough but I achieved!

    0|0
    0|0
  • My goal was against Manchester City in FIFA :D

    0|0
    0|0

What Girls Said 12

  • I wanted to take a nap, and I did!

    1|0
    0|0
  • My goal today was to finish all my work
    I succeeding in doing the opposite of that

    1|0
    0|0
  • My goal was to give my boyfriend a very happy birthday today. Goal achieved :) and the day isn't over yet lol

    1|0
    0|0
  • My goal was to get out of bed and no.

    1|0
    0|0
  • To take a nap! And yes.

    1|0
    0|0
  • Finish my homework, haha, not yet.

    1|0
    0|0
  • My goal was to work for 50 minutes, and yes I did achieve it.

    1|0
    0|0
  • My goal today was to go to the gym and then meet up with friends and yes my goal was achieved.

    1|0
    0|0
  • To finish an essay and no lol

    1|0
    0|0
  • Didn´t have one, may be that´s why my life is a mess.

    1|0
    0|0
  • Nope. I just finished only one of my essays.

    1|0
    0|0
  • carried all the grocerys in ONE trip! almost fell but s'okay ;) I did it!!!

    0|1
    0|0
Loading...