Eye Candy 🍬 - American Men Edition🇺🇸

This is the 4th Edition of my Eye Candy series. It was probably the hardest to make since there are so many handsome American singer/actors and I can only pick 20 of my favorite handsome American Hunks!


Enjoy! :)) And Feel free to add some of your personal favorites ^^

UK Edition:Eye Candy-UK men Edition .
Australia Edition:Eye Candy - Australian men Edition.
Turkish Edition:Female Eye Candy - Hot Turkish Men Edition

1) Jesse Williams

2) Paul Walker (RIP)

3) Ian Somerhalder

4) Johnny Depp

5) Chris Pine

6) Chris Evans

7) Jensen Ackles

8) Garrett Hedlund

9) David Henrie

10) Jake Gyllenhaal

11) Mark Rufallo

12) Nick Jonas

13) Jared Leto

14) Boris Kodjoe

15) Charles Michael Davis

16) Channing Tatum

17) Scott Eastwood

18) Ben Affleck

19) Josh hartnett

20) Trey songz


13|2
2621
ElissaDido is a GirlsAskGuys Editor
Who are Editors?

Most Helpful Guy

  • I actually forgot clint eastwood had kids

    3|0
    0|0

Most Helpful Girl

Join the discussion

What Guys Said 20

  • Nice take ^^ nice to see us getting some love.

    Surprised Luke Evans didn't make the list though.

    www.peoples.ru/.../evans_2.jpg

    O well lol.

    4|0
    2|2
  • Josh Hartnett and Scott Eastwood should be at the top of this list. #NoHomo

    1|1
    0|0
  • guy 1 and ian sommerhalder are proof that eye colour is everything

    @jxpxtxr and @mooky06
    Jesse williams-asymmetric face, no jawline and potato face shape, zyzz tier small mouth
    ian sommerhalder-short nose, long philtrum, no cheekbone whatsoever, shitty slanty eyebrows and eyes that droop downwards when he isn't squinting

    0|0
    0|0
    • same goes for chris pine and jensen ackles. That jonas guy is unattractive.

    • Show All
    • How does he look like me lmao I'm not even mixed, seriously you need glasses..

    • He has your jawline lmfaooo

  • notice that most of these dudes have facial hair... i fucking hate when men are clean shaven... it doesn't make sense to me

    0|0
    1|0
  • I sense a pattern πŸ€”

    0|0
    0|0
    • What πŸ˜›?

    • Show All
    • Hahah ok lol don't want the gag creeps to see this hahaπŸ˜‚

    • For both our sakes and cause, again, none of my friends need to know I'm on here πŸ˜‚

  • What about me wifey?

    0|0
    0|0
  • 21. Me

    B)

    0|0
    0|0
  • using these mytakes to perv at men all day... tztztz 😠😠😠

    0|0
    0|0
  • The only other American guy not on there is me :P

    0|0
    0|0
  • you forgot Hugh Jackman, Daniel Henney, Enrique Iglesias and Denzel Washington

    0|0
    0|0
  • Nice list, I agree with most of your choices. A lot of people say I look like Jon Heder, Nick Foles, which is nice. A lot of girls like Napoleon Dynamite for some reason. Lol

    0|0
    0|0
  • I'm surprised you didn't put channin at number 1 like all other girls

    0|0
    0|0
  • Lol the 9th has child face. hmmm noticed most have facial hair.

    0|0
    0|0
  • I think you have good taste !!! Keep up the good work !!! πŸ˜‹

    0|0
    0|0
  • Half of them look remarkably the same. Maybe Hollywood is losing uniqueness

    0|0
    0|0
  • you forgot me :D
    haha

    0|0
    0|0
  • Wow, I saw this myTake in my dreams. Guess I'm still on the right path.

    Nice myTake!

    0|0
    0|0
  • I'm surprised Zac Efron didn't make the list since most girls I know are obsessed with him

    0|0
    0|0
  • Seems like you mostly like your stubble. You should do eye candy GAG edition. Both males and females.

    0|0
    0|0
  • @ElissaDido David Henrie, Paul Walker, Jared Leto look the best in my opinion.
    could you tell me how i look if i post a link? thank you :)

    0|0
    0|0

What Girls Said 25

Loading...