Do you check if your crush is online? Or when they were last seen?

  • Yes
    Vote A
  • No
    Vote B
Select a gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Just after a guys v girls perspective here I know women do it but wonder if a lot of guys do it
well those figures soon changed lol

0|1
924

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • most definitely i'm not proud of it but oh well

    0|0
    0|0

Have an opinion?

What Guys Said 23

  • Usually I don't, but right now I have a crush that I do because we are on opposite sides of the planet. I stalk her to see what she has been up to, and she does the same for me.

    1|0
    0|0
  • I never do that to be honest. Never have. I just feel creepy personally.

    1|0
    0|0
  • Only when we've argued and she chose to blue tick me.
    jfc when are you gonna reply

    1|0
    0|0
  • Nah, I am too old to partake in such festivities.

    1|1
    0|0
  • I donโ€™t. I donโ€™t stalk and as far as I know, Iโ€™ve never been stalked, since Iโ€™ve never been crush-object.

    1|0
    0|0
  • No because that would be painful to see whom i have crush in and still nothing happened yet lol

    1|0
    0|0
  • If i had a crush i usually wouldn't be looking for them online.
    I believe if we was more than friends than that would be different.

    1|0
    0|0
  • yeah for 2-3 times not more than that

    1|1
    0|0
  • I don't have a crush

    1|0
    0|0
  • No.
    I'm too old for that shit. lol

    1|0
    0|0
  • yes definitely , and keep checking

    1|0
    0|0
  • I need a crush
    I'm feeling a bit left out here ๐Ÿ˜•

    1|0
    0|0
  • I do :P

    1|0
    0|0
  • yeah when i was a kid ๐Ÿ˜‚

    1|1
    0|0
  • if i had one and could do it. I would lol

    1|0
    0|0
  • Its pretty common

    1|0
    0|0
  • I have no crush ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜‚

    1|0
    0|0
  • no way, y to keep a watch on it. Should have trust

    1|0
    0|0
  • checking if she's online isn't horrible but checking last online ๐Ÿค” doesn't feel necessary to me.

    1|0
    0|0
  • I don't have a crush

    0|0
    0|0
  • why should I?
    Follow back please

    0|0
    0|0
  • My crush never understand me

    1|0
    0|0
  • No.. I am not a teenager now

    1|0
    0|0

What Girls Said 8

  • no. not even to someone I'm talking to cause I get suspicious easily. and assume the worst. one of the reasons I deleted my facebook

    1|0
    0|0
  • Of course, yes!

    1|1
    0|0
  • Yes ๐Ÿ˜‚

    1|1
    0|0
  • No, I haven't ๐Ÿ˜… I never really felt the need to do that, I have simple mantra. If he likes me/miss me.. he'd message me. Other than that I don't care how often does he came online. ๐Ÿ™‚

    0|0
    0|0
  • YES! Its a problem! Lol.

    1|0
    0|0
  • Nope

    0|0
    0|0
  • Yes I've done it a few times (not obsessively) just more out of curiosity to try and gage interest initially.

    1|0
    0|0
  • I no longer care for anyone in that way.

    1|0
    0|0
Loading...