🤮How are some of y'all able to watch the Dahmer series? Ugh, his creepiness does something to my spirit I turned it off after episode one dude demon?

Anonymous
🤮How are some of yall able to watch the Dahmer series? Ugh, his creepiness does something to my spirit I turned it off after episode one dude demon?
🤮How are some of yall able to watch the Dahmer series? Ugh, his creepiness does something to my spirit I turned it off after episode one dude demon?
I like weird shit
Vote A
Yeah it creeped me tf out I stopped watching
Vote B
Other
Vote C
Select age and gender to cast your vote:
GirlGuy
🤮How are some of y'all able to watch the Dahmer series? Ugh, his creepiness does something to my spirit I turned it off after episode one dude demon?
19 Opinion