Guys, are freckles cute on a girl? Or ugly?

I have them on my nose and kinda upper cheeks. I have a few scattered all around my face. They aren't really visible because they are light enough in color. They are also really small not big circles lol. Are these cute, hot, sexy, turn on or a turn off. Thanks:)

PS I'm not self conscious over them, like them on me, I just want to see what guys think:)


0|0
4|8

Most Helpful Guy

What Guys Said 7

  • Cute

    0|0
    0|0
  • depending the can be if its only a few, my girlfriend has three freckels on her nose and it is uber cute, if your referring to the like freakels all over the body thing that can be cute too but only if you take excelent care of your skin

    0|0
    0|0
  • cute

    0|0
    0|0
  • if like their skin is nothin but freckles then it can be kinda strange at first but other wise theyre cute, thay add character

    0|0
    0|0
  • I like freckles...I tried to look at u... but no pic...makes me very sad...:(

    2|0
    0|0
    • Aw sorry lol ;)

    • Show All
    • Lol! Wonder if your wife would mind? ;)

    • ? Not sure..to be honest...I will not tell her...she does not know about GAG...! I have debated telling her...

  • There's no question. Freckles Are quite attractive! I don't think I could explain the rush freckles, particularly with red hair can give, but it can be an exuberant amount.

    0|0
    0|0
  • If you have straight hair then it's cute megan fox had freckles and it was very cute but if you have curls and freckles pass the vomit bag then pls.

    0|0
    0|0
    • I have straight hair haha. When you say Megan fox had them, did she get them bleached off or something?

What Girls Said 4

  • I have light ones that you can only see when I don't wear make-up and my man thinks they are cute, he likes it when I don't cover them up all the time. But I'm sure it all depends on the man and his preference.

    0|0
    0|0
    • That's true!:) do you just have them on your face?

    • Show All
    • Same but mine are on my upper arms and fade aswell!:) do you like yours?:)

    • Mine are lower, and I don't really care lol

  • I like a few freckles across the nose, but not all over the whole body.

    0|0
    0|0
  • yeah, we probably have the same kind of freckles.. I have long and straight light brown hair though so its not the first thing that someone notices on me, but when guys do, they always say its cute and special :) Especially in the summer though, I get more of them because of the sun, and I always get one almost on my upper lip (for some odd reason) and guys LOVE it:) so don't worry about it :D

    0|0
    0|0
  • i think freckles are really cute. I don't really have any, though I think it's a great look

    0|0
    0|0
Loading...