Would you have dated Paul McCartney back in the day?

Like come on he's like super hot 😍😍😘😘😘😉😉 just say a guy almost identical to him came along you all know you will be secretly flocking him from his macca sexiness
Would you have dated Paul McCartney back in the day??

  • Hell yeah
    Vote A
  • Nah
    Vote B
  • more than just dated him ;)
    Vote C
Select a gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy

0|0
86

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

Have an opinion?

What Guys Said 5

  • yeah he was worthy of some butt stuff

    0|0
    0|0
  • Nah, you lovely ladies should just date me instead 😘

    0|0
    0|0
  • Back in the day? Shit I would date him now just because of who he is and I am straight.

    0|0
    0|0
  • He was a good looking guy. If I were gay or a woman, I'd probably find him really attractive.

    0|0
    0|0
  • My nigga Pauly is ugly asf I dont know how he ever got laid

    0|0
    0|0
    • Says the underaged boy answering anonymously.

    • Show All
    • he's not ugly

    • Okay thats yo opinion. I dont know how you find him cute but then again someone could say the same about me. But if he ain't a virgin then I guess he really isn't ugly is he

What Girls Said 7

  • Nah, he wasn't a bad-looking guy, but I'm just not that attracted to him. To each his or her own, though. :)

    1|0
    0|0
  • Really not my type.

    2|0
    0|0
  • no i would not,,

    0|0
    0|0
  • Yes it's possible haha, I when I was a teenager I used to find him good-looking

    0|0
    0|0
  • Not my type.
    Honestly.

    0|0
    0|0
  • He looks like my ex just with smaller nose so Naaaah lol

    0|0
    0|0
  • No I would not have dated him

    0|0
    0|0
Loading...