What would you rate my body? What would you rate my body?

What would you rate my body? I guess on a scale from 1-10.
[img]https://i.imgur.com/TD6URCu.jpg[/img]


0|2
1116

Most Helpful Girl

  • 6... a little too skinny in my opinion :)

    1|0
    1|2
    • No way. She's got muscles going on!

    • Really? Too skinny wasn't something I was expecting.

    • hey its just my opinion, every ones entitled to them lol :P

Have an opinion?

What Guys Said 16

  • You look great. You have great muscle tone. You fill out the top of your bathing suit nicely too. A guy would be crazy not to think you looked amazing.

    0|0
    0|0
  • Yeah you fine... but I don't like girls with to big arms... like neither pumped nor fat.. but yeah minor problems (and your arms are muscular don't get me wrong haha)

    0|0
    0|0
  • You look wonderful. Nice shape (not skinny, not too curvy), toned body and arms. Be very proud of how well you keep your body.

    0|0
    0|0
  • i hate how people post pictures anonymously for rating. mostly because i find it more convenient to tell them my opinion personally.

    1|0
    0|0
  • You are beautiful. I give you an 8. A little skinny for me but well above average.

    0|0
    0|0
  • Thumbs up and 10+!

    0|1
    0|0
  • 9 out of 10. If you have an ass, 10.

    0|1
    0|0
  • I think you would rate a closer personal inspection..lol

    0|1
    0|0
  • 7.5 you look good, 9 if you have a ass :p

    0|0
    0|0
  • A 6 kinda skinny in my opinion.

    0|0
    0|1
  • Your body is very nice very healthy-looking I love the second picture by the way nice ass

    0|0
    0|0
  • you should lose more weight or go to the gym

    0|0
    1|0
  • Yeah you're gorgeous :)

    0|0
    0|0
  • Sexy as fuck!

    0|0
    0|0
  • I think you could definitely switch to a thong bikini!

    0|1
    0|0
  • Would smash/10

    0|0
    0|0

What Girls Said 10

  • A solid 10.

    0|1
    0|0
  • Why are you doing this?

    0|1
    0|0
    • To get opinions. Its no different than cooking something, painting something, etc. and asking people what they think. Or asking how an outfit looks.

  • 9, you're hot girl. Are you really unaware of this?

    0|1
    0|0
    • Somewhat. Everyone probably looks better than they realize I guess.

    • Yes...I hope I look better than I think...

  • Wow your body is awesome. I'd give you a 9-10.

    0|1
    0|0
  • you look great, girl!

    0|0
    0|0
  • 9 also - like your body :)

    0|0
    0|0
  • 10 perfect

    0|1
    0|0
  • Very healthy and lean body, like it doesn't get much better than that

    0|1
    0|0
  • please don't rely on people in the computers to feel 'pretty' enough. Everyone has their own preferences and asking people to rate your body will only make you feel worse because there's many trolls out there. Don't rely on others to feel beautiful. Instead, ignore what others think and try to find things from yourself that are beautiful from your own perspective

    0|0
    0|0
  • Ugh your perfect. Please tell me you at least have to work out to get that bod of yours or I'll cry :(

    0|0
    0|0
    • I did but have been slacking a lot the last 6 months.

    • Ok that makes me feel better. At least you put in effort :)

Loading...