Girls, Would you ever try on a C string?


Girls, Would you ever try on a C string?
It's like a stringless underwear

  • Yes
    6% (3)
  • No
    80% (40)
  • Maybe
    14% (7)
And you are? I'm a GirlGuys can not vote on this poll

0|0
17

Most Helpful Girl

  • No, the fuck?
    Looks like it's held up by clamping, so that wire would be digging into your ass crack, and it would probably fall off anyways.
    Stupid invention.

    5|0
    0|0

What Girls Said 16

  • That shit is made up for men's fantasies. No one would actually wear that. There's some things you can wear without undies. Wear panties when you need to or want to, go without when you don't.

    That thing makes NO sense

    2|0
    0|0
  • No, thank you, doesn't seem very comfortable.

    0|0
    0|0
  • nope i won't

    0|0
    0|0
  • HAHAHAHAHA HILARIOUS!

    0|0
    0|0
  • What purpose does that serve? That looks even more uncomfortable than a thong.

    0|0
    0|0
  • no :I that looks really uncomfortable *cringes*

    0|0
    0|0
  • That thing looks like it would stab ur butt :(

    0|0
    0|0
  • Yeah that looks really uncomfortable, unhealthy, and pointless. No thanks.

    1|0
    0|0
  • Does it actually stay up on its own?

    0|0
    0|0
    • I don't know you have to try it on to see

    • I guess I'd try it on out of curiosity, but I don't think I'd ever buy it.

  • No , lmao !

    0|0
    0|0
  • Nah, it looks pretty weird

    0|0
    0|0
  • omg why!!!

    0|0
    0|0
  • How would it stay on you?

    0|0
    0|0
  • Would you wear that shit on your dick?

    0|0
    1|0
  • That actually exist? I never heard of Cstring before

    0|0
    0|0
  • No, it looks very odd.

    0|0
    0|0
Loading...