8 Ways To Be A Basic White Girl This Fall

I'm not a basic white girl by the way :P And by basic white girl, I'm not trying to be mean or racist. You don't have to be white to be a basic white girl. It's just a term :) So here we go <3 !!

Wear leggings/yoga pants (because they make your butt look great)

Wear a perfect messy bun <3

Drink a pumpkin spice latte.

Uggs are a NECESSITY.

Have A Fall Instagram Theme.

Oversized sweaters/sweatshirts (I love big sweatshirts though)

White nails (well, actually, this is just a basic of being a basic white girl [they are pretty though, I prefer black])

Sassy beanies <3

Well, that's all! <3 :) Hope You Enjoyed, BYE!!


10|3
4053

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

Join the discussion

What Guys Said 52

  • Step 1: be a girl

    Darn

    6|2
    0|0
  • Me, on the day yoga pants go out of style...
    https://i.makeagif.com/media/6-27-2016/X_35Ug.gif

    0|1
    0|0
  • Wait wait wait where's the Starbucks and where's the selfies with Starbucks. Sorry you fail as a white girl, you're outta here. Basic white girls always have Starbucks any time of the year, ESPECIALLY WHEN THAT TIME IS PUMPKIN SPICE LATTE.

    Good take none the less though LOL.

    2|1
    0|0
    • Oh wait I completely missed that part. Nvm you have it all LOL. It's too late at night... I thought there would've been a Starbucks picture.

    • XD Loooool thanks

  • Nice! I wanna be a basic white girl this fall too! 😁😁😁

    3|1
    0|0
  • I'm not so sure about legging making your butt look great...

    themetapicture.com/.../...em-fat-girl-leggings.jpg

    0|0
    0|0
  • I only don't like the uggs part. The rest is great.

    1|1
    0|0
  • scontent.cdninstagram.com/.../..._1033365450_n.jpg

    What white girls do on their free time...0 call too! Lmao

    0|0
    0|1
  • How indicative is pumpkin spice though? This time of year, it's in everything. I even tried some pumpkin spice Oreos a week ago. (Probably won't be buying them again.)

    0|0
    0|0
  • Time to sell coffee!

    0|0
    0|0
  • So that's what uggs are. I always thought they were boots.

    0|0
    0|0
  • ugh #1 <3
    love leggings on girls haha... expecially if they have a body like her and don't hide it behind a long top x_x

    0|3
    3|0
  • So unfair, ladies get to wear gym clothes to a night out without looking like a bum

    4|0
    0|0
  • well if we want to speak in a literal sense the yoga part isn't true. some times a white girl has no butt so it cannot look nice if it is non existent , and it is a fact that if you have a small butt you actually dont even have 2 cheeks or a full butt crack, its actually just one cheek

    1|0
    0|0
    • Oh. My. Fucking. God. I swear if i get one more comment talking about race, i will fucking strangle someone. Im not talking about race!!!1 HOW MANY FUCKING TIMES CAN I MAKE THAT CLEAR! "basic white girl" if a stereotypical term!!!

    • Show All
    • Sometimes you can see cellulite through the yoga pants. Girls, check yourselves before you leave the house

  • I will buy out the recipe for pumpkin spice from starbucks
    =endless girls.

    2|0
    0|0
  • lord kill me now

    1|0
    0|0
  • If number 1 girl is a basic white girl then I LOVE basic white girls!

    😍😍😍

    Dat booty doe

    1|2
    1|0
  • My Oh My. Those descriptions of a hot white girl sounds really sexy. And that woman on the first picture looks extraordinary as well as her having a good looking big booty.

    0|0
    1|0
  • long nails suck, keep em trimmed.

    1|1
    0|1
  • Nice take Eva hehe πŸ˜›πŸ˜Š

    0|0
    0|0
  • She has a good figure and I like the white fingernails that color looks great on any woman. The leggings are alright but a bikini and high heel shoes or boots would look a whole lot better. The shoes she is wearing are good but would look better in white or pink.

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    32

What Girls Said 39

  • Hey, I dig metal and leggings/yoga pants but it ain't about my ass, it's because I'm fucking lazy and I wanna be comfortable and most of em' come in black.

    Black is life. Comfort is life.

    But otherwise this made me chuckle. Lol.

    2|3
    0|0
  • You basically just described me (except for the starbucks) but tbh don't consider myself a basic white girl.

    1|2
    0|0
  • OMG woman in the first picture could be in a trash bag and have a nice butt, haha.
    I'm getting my basic white girl on this year via oversized sweaters, boots with jeans and sweaters, yoga pants that are SO damn comfortable, and actually enjoying netflix (bc of 1 show) haha.
    Besides that, I'm still a lovable weirdo who is obsessed with spicy food (basics can't handle spice beyond a chicken quesadilla or jarred salsa) and music "no one" has ever heard of.

    The fine line, this line "I love watching Grey's Anatomy on Netflix, it's soo good"

    0|0
    0|0
  • I wear jeggings with t-shirts, I wear leggings with tunics or knitted dresses because you can see right through some leggings. Its true when you wear tight fitting clothes you attract more male attention, especially if you have a big bum.
    Got some beanie hats but I wear them in the winter.
    Never been a fan of white nails or ugg boots.
    Hate Starbucks coffee's, they taste horrible and bitter. But I prefer there non coffee based frappuccinos. Last of all I don't wear a messy bun, I either wear my hair down or tie it back in a ponytail. Unless I'm going somewhere special.

    0|0
    0|0
  • Everything but that kind of beanie! I've got and wear beanies but the poofy ball is just on top! Pumpkin Spice Latte's, oooh yeah baby, crank up that espresso!

    0|0
    0|0
  • I'm not basic is what I've come to learn. πŸ˜›

    0|1
    0|0
  • I'm black and I do all these things.

    Am I secretly white? πŸ™

    3|1
    0|0
  • I'm brown...

    but with enough baby powder i can pull this shit off.

    JK JK!!! HAHAHAH!

    good take

    0|2
    0|0
  • This is what majority of clichΓ© girls do, not just white lol

    2|0
    0|0
  • I can't wait to get my basic white girl on this fall! :P

    0|0
    0|0
  • I totally do all this stuff except I haven't had white nails yet. Someone suggested it to me just today however lol.

    0|0
    0|0
  • Lmao I do all of these except drink pumpkin spice lattes (we don't have Starbucks down under) or have a fall themed Instagram.

    1|0
    0|0
  • i like big fluffy sweaters with bijoux β™‘

    img.fril.jp/img/34587111/m/87287768.jpg?1458988031

    2|0
    0|0
  • Oh god if you take away instagram from the equation I'm basically a basic white girl 😩

    1|0
    0|0
  • lel interesting.

    0|1
    0|0
  • I think a basic white girl is something completely different over here.

    Also, people still wear uggs?

    0|0
    0|0
  • Yeah, I'll stick to my own looks. Can't risk blending in. Two-tone eyeshadow, hand-made shirts, goodwill jeans, bodysuits, 60s eye makeup. If I don't look overdone, I'm not ready yet. But it's nice to have an occasional day where I go basic.

    0|0
    0|0
  • I love the messy bun look... I can never get my hair to look like though.

    0|1
    0|0
  • Great list. :)
    I wonder if binge watching Pretty Little Liars counts, lol.

    1|1
    0|0
  • More from Girls
    19
Loading...